Kapcsolattartás a vendégeitekkel – hogyan tudjátok ezt a legegyszerűbben megoldani.
Legszebb Esküvős Tippek Nr 2.
Az idei évben sajnos ennek a témának igen nagy jelentősége volt, hiszen nagyon sok párnak kellett az esküvőjük időpontját eltolni. Voltak olyanok, akiknek nemcsak a dátum, de még a helyszín is változott.
És ezekről a változásokról az egész násznépet értesíteni kellett. Sajnos előfordult olyan is, akinek többször is.
Hogy ne kelljen mindenkit egyesével végighívni, egy remek megoldás lehet az esküvői weboldal. Egy ilyen oldalra fel tudjátok tölteni az összes apró részletet, mint pl. a parkolási lehetőségek, a programterv, a menü, szállások a közelben. Tudtok visszajelzést kérni a részvételi szándékukról, meg tudjátok pl. kérdezni őket az ételallergiákról és itt tudjátok az esetleges változásokat is közzé tenni. Ezeket az oldalakat jelszóval el lehet látni, és így csak azok láthatják, akiknek Ti megadjátok a jelszót. Léteznek ingyenes és fizetős megoldások is erre, nyilván a fizetős az, amit teljesen egyedire lehet szabni: a saját domain nevetek alatt tud futni és a saját designotokat tudjátok megvalósítani.
Az egyszerűbb és olcsóbb változata ennek, ha létrehoztok egy zárt Facebook csoportot, és oda felveszitek az összes vendéget és itt osztotok meg minden információt, vagy változást. Egy ilyen Facebook csoportban lehetőség van arra is, hogy például a szertartás alatt indítsatok egy live videót és így azok is végig tudják nézni a ceremóniát, akik nem tudnak személyesen jelen lenni. A Facebook csoport hátránya, hogy nem mindenki van fent ezen a közösséi oldalon, így őket külön kell majd tájékoztatni.
És nyilván a nagyikat se felejtsétek majd el mindig felhívni, ha történik valami változás, mert ők nemigen vannak online.
Ha valami oknál fogva akadályba ütközik az esküvőtök megtartása az eredeti időpontban, itt van tőlem pár ötlet, ami segíthet abban, hogyan szervezzük át az esküvőnket 10 lépésben.