Esküvőszervezés

Az esküvőszervezés legfőbb állomásai, azaz az én feladataim: 

  • Helyszínek felkutatása, helyszínbejárás majd foglalás
  • Templom / anyakönyvvezető / szertartásvezető lefoglalása
  • Szolgáltatók (Cateringes cég, fotós, videós, zenekar / DJ, ceremóniamester / vőfély, dekoráció, grafikus, cukrász, gyermekfelügyelet, sminkes, fodrász, esküvői ruhák stb stb stb) felkutatása, ajánlatkérés, ajánlatok összesítése, kiválasztás, szerződés
  • Szállásfoglalás (külföldről vagy vidékről érkező vendégeiteknek)
  • Költségvetés készítése
  • Tanácsadás minden apró részlettel kapcsolatban (dekoráció, grafikai elemek, meghívó szövege, ültetés, szertartáshoz zenék, köszönő ajándékok, torta mérete, rövid italok mennyisége stb stb stb)
  • Forgatókönyv összeállítása
  • Szolgáltatókkal kapcsolattartás, időpont egyeztetés
  • Szolgáltatók kifizetése (az esküvő napján kp-ban elszámolás alapján)
  • A szolgáltatói csapat összetartása, koordinálása
  • Kapcsolattartás a helyszínnel, templommal
  • Nem várt események, bakik, problémák megoldása
  • A fentieken kívül, ha az esküvővel kapcsolatban még bármiben segítségre, tanácsra szorultok, a legjobb tudásom szerint segítek 

A Nagy Nap: 

Az esküvőtök napján reggeltől a rendelkezésetekre állok egészen addig, amíg szükség van rám. Végigkísérlek Titeket életetek legszebb napján, és mindent megteszek annak érdekében, hogy minden gördülékenyen menjen. Koordinálom a szolgáltató kollégákat, egyeztetek a helyszín szervezőjével, elvégzem az utolsó simításokat, mindent ellenőrzök. Nektek aznap csakis azzal kell foglalkoznotok, hogy kiélvezzétek az esküvő minden egyes pillanatát! 

 

Kapcsolattartás: 

Az első személyes vagy skypon történő találkozónk ingyenes, és semmire nem kötelez. 
A szervezési időszak alatt e-mailben / telefonon / viberen / skypon folyamatosan tudunk egyeztetni. 
Helyszínbejárásra elkísérlek Titeket ha szeretnétek és természetesen személyesen is konzultálhatunk. 
 
Magyarul és angolul állok a rendelkezésetekre.