Esküvőszervezési online villámkonzultáció csakis a Ti problémátokra fókuszálva

Bármiben is akadtatok el a szervezés során, olvass tovább, hogy megtudd mi a megoldás.

Az esküvőtöket szerveznétek, de...

  • Megakadtatok a szervezés közben, és sehogyan sem tudtok túllendülni a problémán?
  • A Covid keresztbe húzta a számításaitokat?
  • El sem meritek kezdeni a szervezést?
  • Nem találjátok a megfelelő szolgáltatókat?
  • Elvesztetek a sok-sok esküvői fotós, dekoros, ceremóniamester weboldala között és nem tudjátok, hogy mi alapján válasszátok ki a számotokra legmegfelelőbbet?
  • Kilátástalannak érzitek a rengeteg helyszíntől bekért árajánlatok átnyálazását, és már kezditek feladni a reményt, hogy belátható időn belül meglelitek a tökéletest?

Sok tennivalód van még, nincs idő az elakadásra!

Az esküvőtök valószínűleg az életetek eddigi legnagyobb és legdrágább eseménye lesz, amelynek a megszervezéséhez bizony rengeteg döntést kell meghozni.

Ezeket a döntéseket meghozni hatalmas felelősséggel és stresszel járhat, főleg, ha nem vagytok tapasztaltak ebben a témában.

Utána járni mindennek egyesével nem lehetetlen, de sok-sok idő és türelem kell hozzá, ami lássuk be van, hogy elfogy, és olyankor elkél egy kis segítség.

Így csúszhat szét minden egy pillanat alatt

„A helyszínünket, a templomot és a cateringes céget lefoglaltuk több, mint egy évvel az esküvőnk időpontja előtt, és utána megnyugodva hátradőltünk egy kicsit a vőlegényemmel. Jött a nyár, nyaraltunk, nekem új munkahelyem lett, és ezért úgy gondoltuk, hogy majd ősszel újra belevetjük magukat a szervezésbe.

Igen ám, de amikor le akartuk foglalni az anyakönyvvezetőnél a számunkra ideális időpontot, kiderült, hogy aznap már csak sokkal később tudna kijönni a helyszínünkre. Akárhogy is csűrtük-csavartuk a menetrendet, nem jöttünk rá, hogyan kéne átvariálni, hogy jó legyen. Ekkor kértünk segítséget Zsu-tól, aki szuper ötleteket adott és végül egy csodás napunk lett neki (is) köszönhetően. „

– Heni

Mi a megoldás?

  • A legtöbb megoldhatatlannak tűnő problémáddal kapcsolatos félelmedet el tudom oszlatni egy rövid 45 perces villámkonzultáció során.
  • A villámkonzultáció egy gyors és hatékony segítség lehet egy-egy konkrét szervezési probléma megoldására is.
  • Egy profi esküvőszervezőtől kapsz segítséget, aki a sok éves tapasztalatát felhasználva jobban átlátja az esküvőszervezés folyamatát.

Miért találtam ki a villámkonzultációt?

Azért találtam ki ezt a típusú villámkonzultációt a hagyományos 2 órás tanácsadásom mellé, mert sokan írtak nekem az elmúlt káoszos időszakban, hogy adjak nekik tanácsot egy-egy kérdésben, ajánljak valamilyen szolgáltatót, vagy foglaljak állást a Covid vs. esküvőszervezés témával kapcsolatban.

Úgy éreztem, hogy ha mindenkinek egyesével lelkiismeretesen válaszolni szeretnék, akkor ahhoz több idő és több információ szükséges egy-egy messenger üzenetnél, vagy e-mailnél.

Ez a konzultáció azért jó Nektek, mert ha csak egy problémátok van, nem kell rögtön egy két órás konzultációt kifizetni, de így is biztosak lehettek benne, hogy megoldást találunk a kérdésetekre.

Hogyan zajlik a villámkonzultáció?

Már a konzultáció előtt megkérlek Titeket, hogy néhány mondatban írjátok meg nekem a problémátokat – miben akadtatok meg, mi az, amit nem találtok vagy nem értetek – így van lehetőségem egyedileg előre felkészülni rátok.

Ha olyan kérdés merül fel menet közben, amit nem tudok Nektek megválaszolni, mert utána kell néznem, akkor azt a konzultáció után megteszem és e-mailben elküldöm a választ.

Online (videochaten – skype / whatsapp / viber / zoom) vegy telefonon történik a konzultáció, így nem vesz el időt az utazás sem, kényelmesen otthonról tudtok velem beszélgetni.

Akár hétvégére vagy az esti órákra is van lehetőség időpontot egyeztetni.

45 perces Villámkonzultáció

  • 45 perces online konzultáció velem, a Legszebb Esküvő esküvőszervezőjével
  • A konzultáció történhet telefonon vagy videochaten (Skype, Viber, Whatsapp, Zoom) keresztül
  • Magyarul vagy angolul állok a rendelkezésetekre
  • Akár hétvégén vagy az esti órákban is igénybe vehető
  • Előre elkérem a kérdéseiteket
  • Előre felkészülök a Ti problémá(i)tokra
  • Speciálisan a Ti problémáitokat vesézzük ki!
  • Ha a konzultáció közben bármire nem tudom a választ, utólag pótolom

5.900 Ft / alkalom

100% Elégedettségi Garancia

Garanciát vállalok a villámkonzultációra, azaz ha hiányérzet marad bennetek, és nem kapjátok meg a kívánt segítséget tőlem; visszafizetem a részvételi díjat!

Ha olyan kérdésetek merül fel, amiben én nem tudok segíteni, akkor a megfelelő szakemberhez irányítalak Titeket és nem számítom fel a részvételi díjat.

Biztosan erre van szükségetek?

Akkor való Nektek a villámkonzultáció, ha gyorsan szükségetek van hatékony segítségre.

Ha egy dologban elakadtatok, és megnyugtató lenne egy szakértő segítsége, tapasztalata.

Ha nem akarjátok újra meg újra végigpörgetni a különböző esküvős Facebook csoportokat a válaszok után kutatva.

Ki vagyok én?

Balázs-Szűcs Zsuzsanna (Zsu) esküvőszervező vagyok.

Több, mint 10 éve foglalkozom esküvőkkel. Kezdetben egy budapesti esküvői helyszín rendezvényszervezőjeként dolgoztam 7 évig, de 3 éve már önálló esküvőszervezőként tevékenykedem. Világ életemben a vendéglátás és a rendezvények világában mozogtam, tipikus megoldó embernek tartom magam. Imádom azt amit csinálok, és ezért végtelenül hálás vagyok a sorsnak!

Tanulmányaimat is ez irányban végeztem, a Budapesti Gazdasági Fősikola idegenforgalmi és szálloda szakán szereztem meg a diplomámat. 

A helyszínes és vendéglátói tapasztalataim miatt helyszínekkel, cateringgel, ezek árazásával, szerződéseivel kapcsolatban különösen szívesen és hatékonyan tudok segíteni a pároknak.

Elsősorban Budapesten és Pest megyében dolgozom, de szívesen megyek bárhová az országban.

Magyarul és angolul vállalok esküvőszervezési megbízásokat.

Hallgass meg élőben

Munka közben

Itt találkozhattál velem a médiában

korábbi párjaim véleménye rólam

Hazánkban MÉG nem szokás esküvőszervezőt felkérni

Sajnos még mindig nem épült be a köztudatba, hogy esküvőszervezőt felkérni nem egy ördögtől való dolog…

Az már minden jegyespárnak evidens, hogy kell egy helyszín, ceremóniamester, zenekar és torta, de az, hogy segítséget kérjen magához a szervezéshez is, még nem az…

Lehet, hogy eddig Nektek sem jutott eszetekbe ez az opció, de ha már eddig eljutottatok az olvasásban, fél úton jártok ahhoz, hogy megkönnyítsétek a saját életeteket, mert miért is kellene egy „egyszerű halandónak” mindenhez IS értenie:

  • Miért kellene tudnotok, hogyan álljatok neki a szervezésnek?
  • Mi a szervezés sorrendje?
  • Mire kell mindenképpen figyelni?
  • Mi a teendő vis maior esetén?
  • Egyáltalán mi számít vis maior-nak (mondjuk Covid idején…)?
  • Mi a reális ára egy adott szolgáltatónak?
  • Mennyi rövidital vagy aprósütemény kell?
  • Mennyi időt szokás számítani a gratulációhoz, vagy például a vacsorára?

Sorolhatnám még a kérdéseket, amikre a szervezés alatt választ kell találnotok, de ha spórolni szeretnétek magatoknak időt és energiát, érdemes egy esküvőszervezővel konzultálnotok, aki mindezekre tudja a választ.

Tudod Te, hogy mi mindennek kell egy személyben lenned, ha magadnak szervezed az esküvődet???
  • logisztikai szakember
  • gasztronómiai szakértő
  • közgazdász
  • pszichológus
  • kereskedelmi ügyintéző
  • szövegíró
  • grafikus
  • ügyvéd
  • dekoratőr
  • stylist
  • koreográfus
  • idegenforgalmi ügyintéző

Neked vajon mindegyik fekszik a fenti szakterületek közül? 

Egy esküvőszervező sem ért mindenhez (bár nagyon sokhoz igen…), de pontosan tudja, hogy kik azok a szakemberek, akikhez fordulhat.

Te szeretnél MINDENRE MAGADTÓL RÁJÖNNI, vagy elfogadsz segítséget?

A DÖNTÉS CSAK A TIÉD!!!

Van aki élvezi, ha mindent neki kell csinálnia...

Tudjátok, hogy kik azok, akiknek az esküvőszervezés nem jelent egyet a folyamatos stressz-szel és nyomasztó érzéssel, hogy vajon biztosan jól választottunk-e?Nem vagyunk-e elkésve már a helyszín / fotós / zenekar stb lefoglalásával?

Ők azok, akik született szervező-zsenik és / vagy projektmenedzserek, és nap, mint nap hasonló problémákat oldanak meg, hozzá vannak szokva ehhez.

Illetve ők azok, akik mindent nagyon lazán vesznek, és az „ejj ráérünk arra még”, illetve a „mindig lesz valahogy” elvek szerint élik le az életüket, tehát ez a feladat sem okoz nekik különösebb fejtörést.

De ha Ti egyik kategóriába sem tartoztok, akkor bizony előfordulhat, hogy érdemes bevonnotok a szervezésbe egy szakértőt!

Sikertörténet

„Be kell vallanom, én először hallani sem akartam arról, hogy egy esküvőszervezőnek fizessek azért, hogy megmondja nekem, milyen legyen a dekorációnk, vagy kit fogadjak fel fotósnak. Benne voltam több esküvős Facebook csoportban, ahol bármit megkérdezhettem, és jött rá mindig válasz és szolgáltatók is jelentkeztek szép számmal.

Igen ám, de volt olyan kérdés, amire totál ellentétes válaszokat kaptam. Mikor megkérdeztem, hogy mennyibe kerül egy esküvői fotós, vagy helyszín több százezres! eltérés volt az árak között…és be kell vallanom, a vőlegényemmel többször összekaptunk azon, hogy én készpénznek vettem mindent, amit ezekben a csoportokban olvastam, de mikor a szolgáltatóktól ajánlatot kértünk, abszolút nem olyan árakat, nem olyan feltételeket küldtek el nekünk.

A helyszíneknél volt a legnagyobb differencia. Azok a helyek , amik nekünk tetszettek, nagyságrendileg voltak drágábbak, mint amilyen árakat előtte olvastam a többi menyasszony beszámolóiban.

Teljes kavar volt a fejünkben.

Ekkor találtunk rá Zsu-ra, és kértünk tőle egy tanácsadást. Az olyan volt, mint egy megvilágosodás. 

Átbeszéltük, hogy milyen típusú helyszíneknél mi a reális ár. Hogy egy átlagos budapesti esküvői fotós kb milyen áron mozog, és hogy nem mindegy, hogy hány órás rendelkezésre állást kérünk tőle, vagy hogy például mit jelent a jegyesfotózás és a kreatív fotózás. Átnéztük az addig kapott ajánlatainkat és felhívta egy csomó apróbetűs részre a figyelmünket. Ajánlott nekünk olyan helyszínt, amit mi nem ismertünk, de nagyon hasonló volt az elképzelésünkhöz. Összeírtuk a vázlatos programtervet, hogy tudjuk, kb mire mennyi időt szánjunk majd.

Totálisan elégedettek voltunk, és abszolút megérte az árát a 2 órás tanácsadás. Minden bizonytalankodónak melegen ajánljuk!„

 – Viki és Tomi

Kétségeid merültek fel a konzultációval kapcsolatban?

Még mindig bizonytalan vagy, hogy valóban tudok-e segíteni?

Semmi gond, önmagában a jelentkezés nem jár semmilyen kötelezettséggel; jelentkezés után email-ben egyeztetünk a kérdéseitekről, ami alapján egyértelműen kiderül, hogy következő lépésként megbeszéljük a tényleges konzultáció időpontját, vagy már előre látszik, hogy egy másik szakemberre lesz szükségetek.

Nem vagy benne biztos, hogy elég lesz-e a 45 perc?

Ez sem probléma, ha van időm meg tudjuk rögtön hosszabbítani még egyszer 45 perccel a beszélgetést, vagy lefixálunk egy következő alkalmat.

Túl soknak tűnik a 45 perc?

Tapasztalataim alapján bármennyire is egyszerűnek tűnik egy kérdés, a megfelelő szervezéshez mindent meg kell érteni egy bizonyos mélységig, a kérdésre adott válasz újabb kérdéseket szül, és máris elröppent az idő, pedig úgy indult a beszélgetés, hogy “csak 1 rövid kérdésem van”.

Mi történik akkor, ha kiderül, hogy nagyon sok kérdésed maradt?

Ez sem probléma, ha úgy alakul, hogy még nagyon sok nyitott kérdésetek maradt (vagy merült fel menet közben), vagy a forgatókönyvet szeretnétek velem közösen elékszíteni, esetleg a kapott árajánlataitokat kell átnéznem, akkor következő lépésként egy normál, 2 órás tanácsadáson tudjuk befejezni amit elkezdtünk.

Mi van akkor, ha a tanácsadás után más feladatra is szeretnél felkérni?

Ha a tanácsadás után felkérnétek részfeladatok megszervezésére / esküvői koordinációra / vagy akár teljeskörű esküvőszervezésre, akkor  a tanácsadás díját levonom majd a vállalási díjamból!

Jelentkezz a Villámkonzultációra most

  • Ha szeretnétek, hogy Ti ne tartozzatok azon jegyespárok közé, akik a szervezési időszak alatt többször is összevesznek, feszültek és stresszelnek, kérjetek segítséget egy profitól!
  • Legyen ez egy izgalmas, és boldog időszak mindkettőtöknek, ne hagyjátok, hogy a szervezéshez szükséges döntések nyomasszanak Titeket.
  • Kérjetek tőlem időpontot még ma az online villámkonzultációra.

5.900 Ft / alkalom

Sajnos lemaradhattok a lehetőségről

A mostani szerencsétlen Covid helyzet extrán megnehezíti a szervezést a pároknak, így emiatt a határidőnaplóm folyamatosan telik, ezért érdemes mihamarabb bejelentkezned konzultációra.

Ha helyszínkeresés előtt / alatt álltok, és azzal kapcsolatban lenne kérdésetek, akkor is érdemes minél hamarabb aktivizálódni, mert a karácsonyi lánykéréses időszak befejeztével ha sokat vártok már nem biztos, hogy a jó ár/érték arányú helyszíneken labdába tudtok majd rúgni…

A honlap sütiket használ Részletek

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás