Legszebb esküvő

Miben tudok Nektek segíteni?

Amiben csak szeretnétek… Ha kell, mindenben. Ha nem kell, akkor csak az esküvőszervezés bizonyos részleteiben:

Ötletelek, szolgáltatóktól ajánlatokat kérek, ajánlatokat összesítek, szerződéseket átnézek, tanácsokat adok, rákérdezek, lelkesítek, lelkesedek J, megnyugtatok, kapcsolatot tartok, rendet teremtek, helyszínt bejárok, tortát kóstolok, forgatókönyvet készítek, büdzsét tervezek, a Nagy Napon Veletek vagyok, kedélyeket megnyugtatok, mindent kézben tartok, levezényelek, amit kell átveszek, amit kell átadok, lótok-futok, szolgáltatókat kifizetek és a legvégén elégedetten egy székre lerogyok J

És persze a fentiek még bátran kiegészíthetők…

A lényeg: Szeretnék segíteni Nektek, hogy minden zökkenőmentes legyen a Nagy Napon és számotokra a Ti esküvőtök legyen a LEGSZEBB!

Mikor érdemes mindenképpen egy esküvőszervező segítségét kérni? 

  • Ha külföldről szervezitek az esküvőtöket
  • Ha túl elfoglaltak vagytok
  • Ha szeretnétek a szervezés egész folyamatát és az esküvő napját is biztos kezekben tudni
  • Ha nem akartok “vakon” szolgáltatókat kiválasztani
  • Ha úgy érzitek, hogy egy ekkora jelentőségű, és költségvetésű esemény profi megszervezéséhez segítségre van szükségetek
  • Ha szeretnétek, hogy minden pontosan úgy sikerüljön, ahogyan azt Ti megálmodtátok

MAGYARUL ÉS ANGOLUL állok a rendelkezésetekre az alábbi szolgáltatásokkal:

Esküvőszervezés

Az esküvőszervezés legfőbb állomásai, azaz az én feladataim: 

  • Helyszínek felkutatása, helyszínbejárás majd foglalás
  • Templom / anyakönyvvezető / szertartásvezető lefoglalása
  • Szolgáltatók (Cateringes cég, fotós, videós, zenekar / DJ, ceremóniamester / vőfély, dekoráció, grafikus, cukrász, gyermekfelügyelet, sminkes, fodrász, esküvői ruhák stb stb stb) felkutatása, ajánlatkérés, ajánlatok összesítése, kiválasztás, szerződés
  • Szállásfoglalás (külföldről vagy vidékről érkező vendégeiteknek)
  • Költségvetés készítése
  • Tanácsadás minden apró részlettel kapcsolatban (dekoráció, grafikai elemek, meghívó szövege, ültetés, szertartáshoz zenék, köszönő ajándékok, torta mérete, rövid italok mennyisége stb stb stb)
  • Forgatókönyv összeállítása
  • Szolgáltatókkal kapcsolattartás, időpont egyeztetés
  • Szolgáltatók kifizetése (az esküvő napján kp-ban elszámolás alapján)
  • A szolgáltatói csapat összetartása, koordinálása
  • Kapcsolattartás a helyszínnel, templommal
  • Nem várt események, bakik, problémák megoldása
  • A fentieken kívül, ha az esküvővel kapcsolatban még bármiben segítségre, tanácsra szorultok, a legjobb tudásom szerint segítek 

A Nagy Nap: 

Az esküvőtök napján reggeltől a rendelkezésetekre állok egészen addig, amíg szükség van rám. Végigkísérlek Titeket életetek legszebb napján, és mindent megteszek annak érdekében, hogy minden gördülékenyen menjen. Koordinálom a szolgáltató kollégákat, egyeztetek a helyszín szervezőjével, elvégzem az utolsó simításokat, mindent ellenőrzök. Nektek aznap csakis azzal kell foglalkoznotok, hogy kiélvezzétek az esküvő minden egyes pillanatát! 

Szolgáltatás díja

Minden esküvő más és minden Pár is más. Különböző mértékben igénylitek a segítségemet, különböző kaliberű esküvőkről álmodtok. Sok tényezőt kell figyelembe venni a szervezési díjak meghatározásánál. 

Komplett esküvőszervezést és lebonyolítást már 200.000 Ft-tól vállalok. A pontos árajánlathoz azonban szükséges egy előzetes konzultáció, amikor is elmesélitek, hogy nagyjából mit szeretnétek, hány fős esküvőt terveztek, milyen kívánságaitok, elképzeléseitek vannak. Ennek tükrében küldöm majd el Nektek az árajánlatomat.

Kis létszámú, last minute, szezonon kívüli, félig-meddig megszervezett esküvők esetén a fenti árból kedvezményt is tudok biztosítani.

Mikor van tanácsadásra szükség?

A lánykérés után általában minden Pár lelkesen beleveti magát az esküvőjük megszervezésébe. Elkezdik nézegetni a helyszíneket, összeszámolják a násznépet, átgondolják, hogy ki és mi is kellhet egy esküvőhöz, tanácsot kérnek olyanoktól akiknek már volt esküvőjük, tanácsot kapnak (sokszor kéretlenül) olyanoktól is akiknek még nem volt és talán még esküvőn sem voltak sosem, belépnek különböző esküvős Facebook csoportokba, elmennek néhány esküvői kiállításra és egyszer csak ott találják magukat tengernyi információ, szolgáltató, ajánlat, ötlet között…

És akkor van, hogy elbizonytalanodnak. Nem biztosak benne, hogy kit és mit kéne választaniuk, mi az ami feltétlenül szükséges, és mi az ami abszolút nem. Nem tudják, hogy mire kell figyelni egy szolgáltató ajánlatában, hogyan hasonlítsanak össze teljesen különböző ajánlatokat, hogy az drága vagy olcsó, hogy megbízható-e vagy nem, hogy mennyi időt kell szánni erre meg arra,  stb stb stb. 

Na ekkor jövök én a képbe! Ha továbbra is szeretnétek Ti szervezni az esküvőt, de tanácsra, segítségre van szükségetek, Nektek ajánlom a tanácsadói szolgáltatásomat. 

Magyarul és angolul állok a rendelkezésetekre. 

Szolgáltatás díja

 Ha csak bizonyos részletekben szeretnétek segítséget kérni, és továbbra is saját magatoknak szervezitek a Nagy napot, Nektek ajánlom ezt a szolgáltatást.

2 órás időtartamban állok a rendelkezésetekre, melynek a díja: 15.000 Ft / alkalom
Minden további óra: 5.000 Ft

Mit is takar ez? 

Az aznapi koordináció szolgáltatást akkor érdemes választani, ha úgy érzitek, hogy kelleni fog valaki az esküvő napján, akire végig számíthattok. Aki nem egy rokon vagy barát, hiszen ők aznap éppúgy, mint Ti megérdemlik, hogy minden percét kiélvezzék a napnak. Aki tisztában van az esküvő menetével, akihez fordulhatnak az általatok felkért szolgáltatók a kérdéseikkel, aki megoldja az esetlegesen felmerülő problémákat. 

Biztonságot ad, ha van valaki a háttérben, aki aznap csak azzal foglalkozik, hogy minden a Ti terveitek szerint menjen, aki szól ha indulni kell, szól, ha ott felejtitek a csokrot, szól, ha jöhet a vacsora, taxit hív, kifizeti hajnalban akit kell, megkeres, elrak, felvesz stb stb stb és a sort még folytathatnám….

Magyarul és angolul állok a rendelkezésetekre. 

Szolgáltatás díja

Ha mindent megszerveztetek, de mégis úgy érzitek, hogy az esküvő napján kellene valaki, aki kézben tartja a dolgokat, akkor érdemes ezt a szolgáltatást választani. 
Ennek díja: 80.000 Ft / alkalom, ami maximum 12 órás időtartamra érvényes
Minden további óra: 5.000 Ft

Egyéb díjak 

Kiszállási díj
Vidéki helyszínek esetén: 70 Ft / km

Szállás
A lakóhelyemtől 150 km-nél messzebbi helyszín esetén kérlek, biztosítsatok nekem szálláslehetőséget.

A honlap sütiket használ Részletek

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás