

Az esküvőtök valószínűleg az életetek eddigi legnagyobb és legdrágább eseménye lesz, amelynek a megszervezéséhez bizony rengeteg döntést kell meghozni.
Ezeket a döntéseket meghozni hatalmas felelősséggel és stresszel járhat, főleg, ha nem vagytok tapasztaltak ebben a témában.
Utána járni mindennek egyesével nem lehetetlen, de sok-sok idő és türelem kell hozzá, ami lássuk be van, hogy elfogy, és olyankor elkél egy kis segítség.
„2019 novemberben volt a lánykérés, és mi utána egyből bele is vetettük magunkat az esküvőszervezésbe, mert 2020 júniusában szerettünk volna összeházasodni. Tudtuk azt már a barátainktól, hogy egy esküvő szervezése simán eltarthat 1 évig is és nekünk nem volt ennyi időnk, de azért reménykedtünk, hogy hamar megtaláljuk majd a szolgáltatóinkat.
Hát nem így lett…Rögtön a helyszínkeresésmél elakadtunk, de nagyon.
Pesthez közeli, de vidéki, természetközeli helyszínről álmodoztunk, ahol ott tudnak aludni a vendégek, másnap tudunk egy morzsapartit tartani, és erre volt a fejünkben egy nem is olyan kis összeg. Megvallom, sokkoltak először is az árak, amiket kaptunk a helyekről, és ráadásul a legtöbbnél már egyáltalán nem volt szabad szombat június-júliusban.
Kezdtünk kétségbeesni, amikor is az egyik kolléganőm ajánlatotta Zsu-t, hogy beszéljek vele, hátha tudna segíteni.
És milyen jól tettük, hogy beszéltünk! Rengeteg tanácsot, ötletet kaptunk tőle. Ajánlott olyan helyszíneket, amiket mi nem is ismertünk. Elmondta, hogy kb. mi a reális ár Budapesten, Pest megyében azokon a helyszíneken, amiket mi preferáltunk, és rávezetett minket arra, hogy mivel budapesti a násznép nagy része, Budapestet se vessük kapásból el, mert lehet itt is természetközeli helyszínt találni, és így a szállásra nem kell költeni.
Így lett végül egy budapesti, pénteki esküvőnk júliusban a legszuperebb helyszínen, ami nekünk biztosan eszünkbe sem jutott volna…”
– Bogi és Attila
Azért találtam ki ezt a típusú villámkonzultációt a hagyományos 2 órás tanácsadásom mellé, mert ha Nektek csak a egy speciális témában (pl helyszínkeresés) van szükségetek tanácsra, akkor a 2 óra általában túl sok szokott lenni, és így jobban elérhető mindenki számára ez a szolgáltatás.
Tehát ha csak egy problémátok van, nem kell rögtön egy két órás konzultációt kifizetni, de így is biztosak lehettek benne, hogy megoldást találunk a kérdésetekre.
Már a konzultáció előtt megkérlek Titeket, hogy néhány mondatban írjátok meg nekem a problémátokat – miben akadtatok meg, mi az, amit nem találtok vagy nem értetek – így van lehetőségem egyedileg előre felkészülni rátok.
Ha olyan kérdés merül fel menet közben, amit nem tudok Nektek megválaszolni, mert utána kell néznem, akkor azt a konzultáció után megteszem és e-mailben elküldöm a választ.
Online (videochaten – skype / whatsapp / viber / zoom) vegy telefonon történik a konzultáció, így nem vesz el időt az utazás sem, kényelmesen otthonról tudtok velem beszélgetni.
Akár hétvégére vagy az esti órákra is van lehetőség időpontot egyeztetni.
Garanciát vállalok a villámkonzultációra, azaz ha hiányérzet marad bennetek, és nem kapjátok meg a kívánt segítséget tőlem; visszafizetem a részvételi díjat!
Ha olyan kérdésetek merül fel, amiben én nem tudok segíteni, akkor a megfelelő szakemberhez irányítalak Titeket és nem számítom fel a részvételi díjat.
Akkor való Nektek a villámkonzultáció, ha gyorsan szükségetek van hatékony segítségre.
Ha már a szervezés elején elakadtatok, és megnyugtató lenne egy szakértő segítsége, tapasztalata.
Ha nem akarjátok újra meg újra végigpörgetni a különböző esküvős Facebook csoportokat a válaszok után kutatva.
Balázs-Szűcs Zsuzsanna (Zsu) esküvőszervező vagyok.
Több, mint 10 éve foglalkozom esküvőkkel. Kezdetben egy budapesti esküvői helyszín rendezvényszervezőjeként dolgoztam 7 évig, de 3 éve már önálló esküvőszervezőként tevékenykedem. Világ életemben a vendéglátás és a rendezvények világában mozogtam, tipikus megoldó embernek tartom magam. Imádom azt amit csinálok, és ezért végtelenül hálás vagyok a sorsnak!
Tanulmányaimat is ez irányban végeztem, a Budapesti Gazdasági Fősikola idegenforgalmi és szálloda szakán szereztem meg a diplomámat.
A helyszínes és vendéglátói tapasztalataim miatt helyszínekkel, cateringgel, ezek árazásával, szerződéseivel kapcsolatban különösen szívesen és hatékonyan tudok segíteni a pároknak.
Elsősorban Budapesten és Pest megyében dolgozom, de szívesen megyek bárhová az országban.
Magyarul és angolul vállalok esküvőszervezési megbízásokat.
Sajnos még mindig nem épült be a köztudatba, hogy esküvőszervezőt felkérni nem egy ördögtől való dolog…
Az már minden jegyespárnak evidens, hogy kell egy helyszín, ceremóniamester, zenekar és torta, de az, hogy segítséget kérjen magához a szervezéshez is, még nem az…
Lehet, hogy eddig Nektek sem jutott eszetekbe ez az opció, de ha már eddig eljutottatok az olvasásban, fél úton jártok ahhoz, hogy megkönnyítsétek a saját életeteket, mert miért is kellene egy „egyszerű halandónak” mindenhez IS értenie:
Sorolhatnám még a kérdéseket, amikre a szervezés alatt választ kell találnotok, de ha spórolni szeretnétek magatoknak időt és energiát, érdemes egy esküvőszervezővel konzultálnotok, aki mindezekre tudja a választ.
Neked vajon mindegyik fekszik a fenti szakterületek közül?
Egy esküvőszervező sem ért mindenhez (bár nagyon sokhoz igen…), de pontosan tudja, hogy kik azok a szakemberek, akikhez fordulhat.
Te szeretnél MINDENRE MAGADTÓL RÁJÖNNI, vagy elfogadsz segítséget?
Tudjátok, hogy kik azok, akiknek az esküvőszervezés nem jelent egyet a folyamatos stressz-szel és nyomasztó érzéssel, hogy vajon biztosan jól választottunk-e?Nem vagyunk-e elkésve már a helyszín / fotós / zenekar stb lefoglalásával?
Ők azok, akik született szervező-zsenik és / vagy projektmenedzserek, és nap, mint nap hasonló problémákat oldanak meg, hozzá vannak szokva ehhez.
Illetve ők azok, akik mindent nagyon lazán vesznek, és az „ejj ráérünk arra még”, illetve a „mindig lesz valahogy” elvek szerint élik le az életüket, tehát ez a feladat sem okoz nekik különösebb fejtörést.
De ha Ti egyik kategóriába sem tartoztok, akkor bizony előfordulhat, hogy érdemes bevonnotok a szervezésbe egy szakértőt!
„Be kell vallanom, én először hallani sem akartam arról, hogy egy esküvőszervezőnek fizessek azért, hogy megmondja nekem, milyen legyen a dekorációnk, vagy kit fogadjak fel fotósnak. Benne voltam több esküvős Facebook csoportban, ahol bármit megkérdezhettem, és jött rá mindig válasz és szolgáltatók is jelentkeztek szép számmal.
Igen ám, de volt olyan kérdés, amire totál ellentétes válaszokat kaptam. Mikor megkérdeztem, hogy mennyibe kerül egy esküvői fotós, vagy helyszín több százezres! eltérés volt az árak között…és be kell vallanom, a vőlegényemmel többször összekaptunk azon, hogy én készpénznek vettem mindent, amit ezekben a csoportokban olvastam, de mikor a szolgáltatóktól ajánlatot kértünk, abszolút nem olyan árakat, nem olyan feltételeket küldtek el nekünk.
A helyszíneknél volt a legnagyobb differencia. Azok a helyek , amik nekünk tetszettek, nagyságrendileg voltak drágábbak, mint amilyen árakat előtte olvastam a többi menyasszony beszámolóiban.
Teljes kavar volt a fejünkben.
Ekkor találtunk rá Zsu-ra, és kértünk tőle egy tanácsadást. Az olyan volt, mint egy megvilágosodás.
Átbeszéltük, hogy milyen típusú helyszíneknél mi a reális ár. Hogy egy átlagos budapesti esküvői fotós kb milyen áron mozog, és hogy nem mindegy, hogy hány órás rendelkezésre állást kérünk tőle, vagy hogy például mit jelent a jegyesfotózás és a kreatív fotózás. Átnéztük az addig kapott ajánlatainkat és felhívta egy csomó apróbetűs részre a figyelmünket. Ajánlott nekünk olyan helyszínt, amit mi nem ismertünk, de nagyon hasonló volt az elképzelésünkhöz. Összeírtuk a vázlatos programtervet, hogy tudjuk, kb mire mennyi időt szánjunk majd.
Totálisan elégedettek voltunk, és abszolút megérte az árát a 2 órás tanácsadás. Minden bizonytalankodónak melegen ajánljuk!„
– Viki és Tomi
Semmi gond, önmagában a jelentkezés nem jár semmilyen kötelezettséggel; jelentkezés után email-ben egyeztetünk a kérdéseitekről, ami alapján egyértelműen kiderül, hogy következő lépésként megbeszéljük a tényleges konzultáció időpontját, vagy már előre látszik, hogy egy másik szakemberre lesz szükségetek.
Ez sem probléma, ha van időm meg tudjuk rögtön hosszabbítani még egyszer 45 perccel a beszélgetést, vagy lefixálunk egy következő alkalmat.
Tapasztalataim alapján bármennyire is egyszerűnek tűnik egy kérdés, a megfelelő szervezéshez mindent meg kell érteni egy bizonyos mélységig, a kérdésre adott válasz újabb kérdéseket szül, és máris elröppent az idő, pedig úgy indult a beszélgetés, hogy “csak 1 rövid kérdésem van”.
Ez sem probléma, ha úgy alakul, hogy még nagyon sok nyitott kérdésetek maradt (vagy merült fel menet közben), vagy a forgatókönyvet szeretnétek velem közösen elékszíteni, esetleg a kapott árajánlataitokat kell átnéznem, akkor következő lépésként egy normál, 2 órás tanácsadáson tudjuk befejezni amit elkezdtünk.
Ha a tanácsadás után felkérnétek részfeladatok megszervezésére / esküvői koordinációra / vagy akár teljeskörű esküvőszervezésre, akkor a tanácsadás díját levonom majd a vállalási díjamból!
A mostani szerencsétlen Covid helyzet extrán megnehezíti a szervezést a pároknak, így emiatt a határidőnaplóm folyamatosan telik, ezért érdemes mihamarabb bejelentkezned konzultációra.
Ha helyszínkeresés előtt / alatt álltok, és azzal kapcsolatban lenne kérdésetek, akkor is érdemes minél hamarabb aktivizálódni, mert a karácsonyi lánykéréses időszak befejeztével ha sokat vártok már nem biztos, hogy a jó ár/érték arányú helyszíneken labdába tudtok majd rúgni…
A honlap sütiket használ Részletek
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.